Skontaktuj się z nami

adres: Aleja Wojska Polskiego 1A

01-524 Warszawa

tel.: +48 22 839 07 45

e-mail:    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ogłoszenie

Szanowni Państwo

Drugi listopada 2017 r. jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych

UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE OD 1 WRZEŚNIA ZMIENIŁ SIĘ NUMER RACHUNKU.
WSZYSTKIE OPŁATY PROSZĘ WPŁACAĆ NA RACHUNEK O NUMERZE:

57 1030 1508 0000 0005 5096 3020
z dopisaniem DBFO -SP 392

Ogłoszenie

Szanowni Państwo,

Osoby zainteresowane Kartą Kwalifikacyjną Uczestnika Wypoczynku proszone są o zapoznanie się z poniższymi załącznikami

Opłaty za żywienie dzieci podczas "Lata w mieście", proszę wpłacać na konto bankowe 93 1030 1508 0000 0005 5096 3051. Potwierdzenie wpłaty proszę dostarczyć razem z kartą kwalifikacyjną do sekretariatu lub pokoju nr 3.

Karta Ucznia - Już od 1 września!

Już od 1 września!

Dowiedz się więcej!

Dziennik elektroniczny

Subskrypcja mailowa

Na co stawiamy?

Economy

Nasi uczniowie nie wracają z zawodów bez medali. Chlubą i dumą rodziców oraz nauczycieli są sukcesy pływaków przywożących z turniejów lokalnych i międzynarodowych złoto i srebro.

Culture

Integracja

Uczniowie odnoszą sukcesy, wygrywają konkursy i olimpiady.

Learning

Proponujemy bezpłatną naukę 6 języków: angielskiego, niemieckiego, francuskiego, rosyjskiego, włoskiego oraz hiszpańskiego.

Wycieczka rowerowa

W sobotę 20 czerwca grupa uczniów naszej szkoły wybrała się na pierwszą szkolną wyprawę rowerową Mazury 2015. Trasa wycieczki obejmowała około 250 km po mazurskich drogach. O 8:00 spotkaliśmy się pod szkołą i udaliśmy się na Dworzec Gdański, a stamtąd pociągiem do Działdowa. Trasa pierwszego dnia była dla nas wyzwaniem, pokonaliśmy 74 km i zatrzymaliśmy się nad jeziorem Kalwa w Pasymiu. Premierowe rozkładanie namiotów zajęło mam trochę więcej czasu niż zakładaliśmy, ale wiedzieliśmy, że ten trud będzie procentował na następnym polu namiotowym. Po południu zażyliśmy kąpieli w jeziorze, pograliśmy na plaży w gry harcerskie i udaliśmy się spać. Wiedzieliśmy, że następnego dnia czeka nas bardzo trudny odcinek.

Drugi dzień i kolejne 70 km, trasa obejmowała odcinek Pasym – Ruciane-Nida, tym razem po górach i dolinach. Dzień zapowiadał się słonecznie i w dobrych nastrojach ruszyliśmy w drogę. Udało nam się nawet wykąpać w uroczym mazurskim jeziorze. Około 15 km przed metą złapał nas deszcz, woda kapała nam po czołach, nosach, ale nikt nie narzekał, w miejscowości Zgon, która kończyła się bardzo stromym podjazdem, wszyscy mieli nadzieję, że Ruciane już niedaleko. Nie traciliśmy jednak optymizmu, gdyż wiedzieliśmy, że na miejscu czeka na nas Pan Paweł (nasz kucharz) i na pewno możemy liczyć na regeneracyjny posiłek. Dotarliśmy nad jezioro Nidzkie i tym razem w sekundę rozłożyliśmy namioty. Wieczorem zorganizowaliśmy grill.

Trzeci dzień to podróż z Rucianego do Nowych Gutów nad Śniardwy. Trasa była już dla nas drobnostką - tylko 40 km. Po drodze zatrzymaliśmy się na rynku w Piszu, a następnie ruszyliśmy nad największe polskie jezioro. Pogoda tym razem dopisała i po południu mogliśmy spędzić czas w wodzie.

Ostatnim etapem podróży była droga do Giżycka przez Orzysz. Mieliśmy dużo czasu, gdyż pociąg do Warszawy odjeżdżał dopiero po południu. Trasa była bardzo urokliwa, mijaliśmy wiele jezior i pola kwitnących maków. Dotarliśmy do Giżycka i bardzo szczęśliwi, a zarazem dumni z siebie, wsiedliśmy do pociągu w stronę Warszawy. Ekipa bardzo zżyła się przez ten czas i trudno było się rozstać. Myślami byli już na następnej wyprawie, snuli propozycje tras, postojów, miejsc, które chcieliby zobaczyć. To była naprawdę udana wyprawa!

Spacer po Gimnazjum

Prezentacja szkoły

Zapraszamy na wirtualną wycieczkę. Zobacz, jak wygląda nasza szkoła!